torsdag 9 februari 2012

En tanke

Börjar tröttna på att gå omkring i mina gamla mamma jeans. Och jag vill inte köpa nya i denna storleken. Så ja tänkte att man kanske ska ta sig i kragen och försöka göra nåt åt degmagen och megahöfterna. Så på måndag tänkte jag skärpa till mig. Sluta äta alla kakor och godis och gå långpromenader med barnvagnen.
Är det möjligt att bli av med ca 10kg fram till midsommar då??
Detta är tanken just nu. I helgen är det ju fest och då ska jag gorma. Nu när jag har skrivit det här, så känns det nästan som jag måste hålla de. Håll tummarna för ett sundare och smalare jag!!

4 kommentarer:

  1. Tänkte oxå innan idag att det kanske borde va dags för vanliga jeans snart. Fast mina favvo var tajta redan innan så det är lite svårt att knäppa dem.. Jaja, till våren får man ha sig lite nya kläder. Min våg visar nog detsamma som innan men man är väl lite bredare..

    SvaraRadera
  2. Jag är på...10 kg till midsommar... Its a deal... om du vill alltså... Kram!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst vi kan ju försöka iallafall. :) / Tinne

      Radera
  3. Allt går om man bara vill. Utan vilja kan man lika bra skita i det....men jag hejar på =)

    SvaraRadera