tisdag 9 februari 2010

Tisdag igen

Idag körde jag och Patrice till Ekeby med frulle. Ja skulle hämta symaskinen, ska ju sy en kjol till Fia :) nää bara skämtade, ska fixa mina fransiga gardiner.
Efter frukosten drog vi till Ikea, där jag köpte en ny vas och lite ljus. Sedan blev de Lunch på Max och efter det gick vi inom Bauhaus och köpte lite blommer.

Efter middagen körde vi till Rio de Vallåkra och kollade på Krisses renovering och fikade lite.
Just nu sitter Raffe och Patrice och myser i soffan och jag pillar på datorn.

Försökte fylla i Patrice bok som hon fick av Fia, Andreé & Albin i födelsedags present. De e fan inte så lätt att komma ihåg allt som hänt på ett år eller när de hände.... En sån bok ska man nog börja fylla i från dag ett om de ska bli perfekt (Såg ni? jag rimmade.... hahaha)
Nää nu ska jag surfa vidare.....

Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar