fredag 12 februari 2010

FredagsMys

Skulle sova i min nya, fina, stora säng, men en liten gullunge kallade på mig hela tiden, så jag fick inte så mycket sömn. Men jag gör ett nytt försök inatt.

Annars idag har vi bara varit inne. Vi har städat jag och Patrice. De är inget fel på hennes ögon för hon hittade en massa skit på golvet som hon kunde stoppa i munnen, som tex döda blad, gamla smullor, damm, sand och sten från hallen och de bästa av allt Kattklor (Lucifer biter ju på sina klor och spotar ut dem). Så de tog en jävla tid att bara damma och dammsuga.

När Raffe kom hem gjorde vi Plankstek och tog ett glas rött till de. Sen hängde vi upp vår sovrumms konst :) me like!

Nu myser vi alla i soffan och när Snäckan har gått och lagt sig ska vi popa lite popcorn och se på Avatar ( om vi orkar hålla oss vakna)

Imorgon blir de Kalas i Ekeby, Stefan blir ju 44år och på söndag är de Albins barndop så för en gångs skull är vår helg uppbokad, trevligt!

Trevlig helg allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar