lördag 9 januari 2010

Veckan som har gått...







I onsdags körde vi till Karlskrona för att hälsa på Jocke och Tuva-Liza. De tog mycket längre tid än beräknat pga en massa plogbilar som skulle köra förre oss, men vi kom iallafall fram och fick åka lite pulka och blev bjudna på middag (Tikka mansalla, eller vad de heter) sen körde vi hem igen.

I Torsdags styrde Patrice och jag volvon mot Ekeby för ännu mer kälkåkning tillsamman med moster och kusinerna (bilder på de finns på Karros blogg.


Igår, Fredag var vi i Vallåkra och åt Tacos med Krisse och Elin, sen kollade vi på Tarantinos nya film (Nånting Bastards, med Brad Pitt) Helt OK film, fast lite väl lång 2½ timme.


Idag drog vi till Väla, Jag är i väldigt stort behov av nya skor och kläder, vi gick runt i ca 4 timmar och lämnade väla med kläder för ca 700kr ändast till Patrice. Ja blir så satans deppig när jag inte hitta något och när jag väl hittar något så finns de inte i min storlek. Hittade tex en jättefin kläning som de var 50% rea på och den skulle kosta 2400kr efter rabatten, så de blev ingen sån, och skor finns ju bara upp till storlek 41 och jag har ju lite större fötter... Man kanske ska ringa Sverker på Plus och säga att de e förjävligt att de bara säljs damskor upp till stl 41.


En vacker vinter bild från Åstorp

1 kommentar:

  1. Vilket fynd... att du inte slog till... Ring du Sverker... jag hejjar på dig!!!
    Massa kramar!!!

    SvaraRadera