tisdag 12 januari 2010

Slappe Dag!

Idag har de varit en skön hemma dag, de behöver man ibland. Har tagit ner lite pynt och samlat ihop massa saker som ska upp på vinden.
Idag kom Karro och (Hyper)Bella hit på en liten fika. Men Bella yrde runt som vinden med allt jag äger och har, så vi bestämde oss för att gå ner till Lekan så ungarna kunde få gunga lite och leka av sig, sen somnade dem sött i varsin vagn.
Nu har Raffe och Patrice åkt till Krisse för att lyssna på en ny låt och fika lite, så då tänkte jag passa på att ta en lång dusch och skriva ut lite till min scrapping (Patrice bok).

Igår var jag, Patrice, Fia och Albin på Familia och shoppade och fikade. Ja lyckades hitta ett par Levi´s jeans, ett skärp och ett par "vinter" skor. Ska ta med Fia fler gånger, så de blir nåt gjort, och allt är köpt på rea ( ca 1000kr kostade hela kalaset).

Ja nu får jag nog sätta igång med de jag skulle göra innan familjen kommer hem igen.

Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar