söndag 10 januari 2010

Söndag

Idag har vi varit i Påarp nästan hela dagen.
Pappa behövde hjälp med att flytta på sin gigantiska vedhög
vilken grabbarna fixade, medans vi andra underhöll oss där inne i varmen. Sedan bjöd fader vår på middag, Kinagryta och till efterrätt blev de stekta bananer med glass, grädde, sirap och choklad sås. De var smaskigt!

Nu sitter vi bara här i vår soffa och försöker söva Patrice.

Nån som är sugen på att följa med och leta kläder till mig nästa vecka? Ja behöver hjälp och nån som kan hålla mig på bra humör så jag inte tappar suget....

Ha de nize nu!!!

Ps. Bilden är tagen i Lerberget, "ett fruset Öresund".


1 kommentar:

  1. Har du också fastnat i "shoppa kläder till barnet" ?
    Jag utgår alltid från att hitta något till mig, och så kommer jag hem med något till Zanna eller Vincent. Förstår inte hur jag lyckas >.<
    Gick ni med i prematurföreningen förresten? Jisses va rolig träffen var igår. Synd ni inte var med. Hade varit kul att se Patrice live nu när hon snart blir 1 år :)

    SvaraRadera