onsdag 27 maj 2015

Förresten...



Har jag berättat om lökringarna som jag åt på hotellet?
Jag älskar ju lökringar, så när jag såg ett stort fat på buffén så passade jag på att rycka till mig en 3-4 st. Mumsade i mig en lite snabbt. Nr 2 tittade jag på lite skeptiskt och visade för Raffe och sa : den här löken ser inte ut som lök brukar ser ut. Vad tycker du? 
Raffe tog en ring och drog ut innehållet från frityrsmeten och innehållet var som en gummiring.... - det är nog bläckfisk! Läste du inte vad det var? 
- nä jag tog för givet att det var lökringar, när det ser ut som lökringar. 
1 minut senare gick jag och läste på lappen brevid fatet och mycket riktigt visade sig att det var bläckfisk som jag hade ätit. Jag åt inte fler. Men Raffe och Patrice åt upp resten på min tallrik. 
Blää!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar