söndag 28 december 2014

Rea shopping all day long

Idag hade jag bestämt träff med Fia. Så jag ställde klockan på 8 och gick upp och duschade, gjorde ved mig och åt frukost. Kl 9 hade vi lånat hennes mammas bil och var på väg till Sjökrona för en utförsäljning av märkes barnkläder. Fick en hel kasse för 1000kr med tights, strumpbyxor, tröjor och klänningar till båda flickorna. Efteråt blev det en liten tidig lunch på burger king och en fika på city gross.
När jag sen hade varit hemma ett par timmar så bestämde jag och Olivia att vi skulle åka en runda. Vi gick in på siba och hittade en Tassimo maskin för 799kr, men när jag kom till kassan så sa dem att om jag köper en vit istället för svart så kostar den bara 399kr. Så jag bytte till en vit. När jag sen kom hem så såg jag i papperna att om jag registrerar min maskin på Tassimos sida så fick jag 200kr att köpa kapslar för på deras sida. Så då kan man nästan säga att min maskin kostade bara 199kr, eller? Hur som helst så har både Marabou chokladen och Cappuccino varit jättegott och nu har jag även beställt 6 sorters kaffe/choklad/mm ska bli spännande att prova. (Måste kanske skaffa mig ett kapsel ställ också) haha!! Skoj med nya grejer hur som helst....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar