onsdag 27 augusti 2014

Bakis?!?!!

Imorse vaknade jag och kände mig jättebakis, skit dålig, fast att jag inte druckit en enda droppe på flera veckor. Hade en huvudvärk som inte var av denna jord, illamående och en extrem trötthet. Så jag gick ner och tog alvedon och la mig i soffan. Då kommer min underbara dotter och ställer en spann framför mig (behövdes aldrig användas), tog tempen i örat på mig och gav mig ett glas vatten. Hon är så snäll och omtänksam ibland min älskade Patrice.
Efter att jag petat i mig lite lunch så mådde jag lite bättre och bestämde mig för att gå till jobb. Och det var ju tur för där fick jag både gräddtårta och smörgåstårta eftersom en av tanterna gick i pension. Och vid 19 tiden var jag helt fit for fight igen!!! Inget fel på mig!!!
Jag tror det hela beror på sömnbrist, jag har ju aldrig i hela mitt liv varit nån storsovare, jag sover i regel mellan 3-5 timmar per natt. Ända gången jag sover som en prinsessa är när jag har jobbat natt, det är mer min dygnsrytm. 
Så det är väl kroppen som säger ifrån, men då kan jag svara den som så 
-Sov då!!! När du ändå ligger i sängen så sov!! Lägg av att snurra runt som en tornado och passa på och sov din knäppa kropp!!
Bilden är lånad från nätet.

1 kommentar:

  1. Usch, vad taskigt att bli bakis utan fest... Skönt att du har Patsy som pysslar om dig... Love Ya!

    SvaraRadera