söndag 25 maj 2014

Morsdag


Då har det varit morsdag, hela dagen. Och mycket har vi hunnit med idag. Började dagen med att gå och rösta till Europaparlamentet. Sen åkte vi till väla och hämtade ut nummerlapparna till Kalvinloppet på tisdag. Efteråt åkte vi till Ekeby där det var morsdagsfika, mamma bjöd på tårta. Sen vidare till city gross på Ättekulla för lite veckohandling. Och medan Raffe gjorde middag så lärde sig Patrice att cykla utan stödhjul, hon cyklade 3 varv runt gården sen stannade muren henne och hon fick ett skrap sår på benet. Men hon vill cykla imorgon igen. Jag blev helt till mig av hennes framgång att jag glömde ta kort och filma henne. Så jag får se till att fixa det imorgon. Känns stort att min stora tjej har lärt sig cykla.
Så detta har varit en fin fin morsdag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar