torsdag 15 maj 2014

Inspirerad

Det är mycket snack om löpning nu. Har både släkt och vänner som kutar runt på massa olika lopp och tycker det är skitroligt. På karlavagnen i tisdags snackade dem också om löpning, och det lät trevligt. Så då tänkte jag att jag också kanske skulle testa. Men får nog testa på löpbandet på gymmet först, ifall bäckenbottenmuskeln skulle svika mig. Känns ju lite si så där med den sen graviditeterna. Men att springa kanske hjälper? Va fan vet jag... Om jag känner mig själv rätt så är nog detta bara en super ide i mitt huvud och inte utanför. Tror ni att jag kan lura med Fia på detta? 
Nä nu få det bli lite kvällskaffe. 

1 kommentar:

  1. Hörde idag på radion att löpning är snabbaste och effektivaste sättet att bli "snygg naken".... Testa en löp-app och mjukstarta... finns massa att ladda ner...
    Love Ya!!!

    SvaraRadera