söndag 20 oktober 2013

Shitty week

Har haft en riktig skit vecka.
En massa strul på jobb som har gjort mig riktig deprimerad. Har fortfarande inte fått nån dagisplats. Känns som allt blir fel. Alla planer raseras gång på gång.
Ovanpå allt som surrar runt i mitt huvud just nu, med väldigt orättvis löneförhandling, skiftesbyte och dagis strul så har Olivia gått och fått nån sorts magsjuka. Har bytat 6 blöjor på 2 timmar.   Så Raffe får vaba imorgon. 
Vad jag hade behövt just nu är en barnfri helg, så jag kan supa huvudet i småbitar och sen få sova bort allt en hel dag, utan att behöva bry mig om nånting. En sån urladdning hade suttit fint nu.
Det ända roliga jag har haft denna veckan är att Karro visade mig denna skojiga app, Troll me. Och vi har alla skrattat så vi fått ont i magen.

2 kommentarer:

  1. Lämna kidsen till mig och dränk dina sorger... eller lämna dem till Raffe så dränker vi sorger ihop...
    Love Ya....
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tänkte föreslå en utekväll på Tivoli för dig, men märkte att jag själv inte kunde den tänkta dan..
    Lycka till med allt..!/Jennie

    SvaraRadera