fredag 25 oktober 2013

Ledig dag (del 2)

Som sagt tog jag ledigt från jobb idag så att jag och mina små kunde hitta på något roligt i allt mitt kaos just nu. Och det blev ju super duper bra. Åkte till Familia och köpte en ny overall åt Patrice. Jag borde ju annat redan då att hon inte var helt 100, eftersom jag fick välja overall. Det blev en svart med stjärnor på i olika färger, och inte en rosa. Sen skulle vi gå på McDonalds, och då ville hon inte ha något. Då visste jag att hon var sjuk, och visst när vi kom hem frös hon som bara den och hade 39 graders feber. Så det blev en snabb runda på Familia. 
Nu blir det film resten av dagen. 
Ingen speciellt rolig dag, idag heller....

1 kommentar:

  1. Naw stackars er som bara får tråkigheter, men det vänder säkert snart!!
    Här har vi haft översvämning och mus inomhus i natt, dessutom inget vatten/besök av rörmokare.. Ingen toppendag heller..
    /Jennie

    SvaraRadera