söndag 18 november 2012

Söndag

Idag har vi inte gjort ett piss, jag har inte ens varit utanför dörren idag. Raffe och Patrice var ute nån timme och räfsade löv, medan Olivia och jag har trollat bort all smutstvätt och städat lite skåp i tvättstugan. Resten av dagen har vi bara streamat film åt Patrice och glott på det. Nu ikväll har jag äntligen satt igång med Patrice vimplar :) allt är utklipp, så nästa gång ska dem strykas och tryckas och sen sys ihopa. Hoppas det blir som jag har tänkt mig.
Annars har jag mest gått omkring och drömt om nästa sommars camping äventyr, jag gillar verkligen mitt fina tält :) och jag går och längtar efter att det ska bli fredag och jag ska komma hemifrån ett dygn utan barn och gubbe, vet inte om det har hänt nån gång tidigare... Iallafall inte så länge vi har haft barn.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar