onsdag 28 november 2012

Foto

Idag kom det foto från stjärnstudion som töserna tog på öppna förskolan i början av oktober. Jag trodde dem korten var försvunna eftersom jag aldrig fick dem, så jag hade glömt dem.
Iallafall var korten inte bra, förutom ett på Olivia, så jag vill skicka tillbaka dem. Och då läser jag att om man vill returnera dem så måste dem ha tillbaka korten senast den 29/11, vilket är imorgon!!! Så jag hoppas verkligen att posten levererar tillbaka korten till dem imorgon, annars blir det liv i luckan vill jag lova.
Va fan är det för sätt att skicka hem kort på påseende med fri retur, nästan 2 månader efter att korten tagits, och lämna 1 dag på sig att skicka tillbaka skiten ifall man inte vill betala för det man inte vill ha.
Fan va kokt jag blir!!!

Fortfarande ingen julkänsla trots glögg och paketinslagning. Och adventsinköp. Tror min själ att jag har köpt alla julklappar också, känner mig färdig på den fronten nu. Tack för det näthandeln!!

1 kommentar:

  1. Korten har inte varit på villovägar då? Verkar ju konstigt att ha så kort tid på sig.

    SvaraRadera