fredag 29 juli 2011

The good news & the bad news

The good news is: Patrice är frisk igen. Ingen feber idag och är pigg och glad.
Jag har äntligen varit och klippt mig, vilket jag bara gör 1 gång om året.
The bad news is: Volvon är sjuk. Och vi har bokat en biltur till zoo i Köpenhamn på måndag, och på tisdag åker vi till Dalsland. Raffe ska kolla lite närmare på den imorgon och i värsta fall får vi stuva in 3 personer, 1 bilstol, 1 barnvagn och packning i min lilla fiesta. Vilket jag tror blir svårt. Kan iallafall inte få med den bruna vagnen som är bättre att köra på skogsstigarna. Men man får väl packa efter vad man får plats med :( får göra de bästa av situationen. Men surt är det. Timeing är inte vår grej.

1 kommentar:

  1. Ouch, hoppas bilen repar sig. Annars får ni lägga nåt i vår bil. Inte läge att lägga av halvvägs till Dalsland eller i Köpenhamn ju..

    SvaraRadera