fredag 8 juli 2011

Fredags chock!!

Idag efter jobb åkte Patsy och jag till väla. Där vara hela världen också :(
Vi skulle köpa nya skor till Snäckan eftersom dem andra var trasiga, men hon ville inte ha några, - Vill inte ha!!! sa hon hela tiden. Sen ville hon ha - Amburgare!!! så jag gick och handlade varsin cheeseburgare och dricka. Hon tog 2 tuggor sen - Vill inte ha!!!! och sprang in i en affär.
Till slut tog jag bara ett par skor på sko rönne och när vi skulle mäta hennes fötter kom den stora chocken, på bara 2-3 månader har hennes fötter växt 3 storlekar. Var kommer detta sluta? Som mina fötter eller? Iallafall så var ja tvungen att gå in på din sko också och få hennes fötter mätta, med samma resultat.
När chocken hade lagt sig gick vi in på BR, där Patsy försökte sno en badanka.
Efter allt som hände på väla med fot chock, mat vägran, snatteri, vagn åkar strike och allmänt gnäll och lite sammandragningar så bestämde jag att vi åker hem innan jag bryter ihopa och föder barn på väla. Och vad har jag lärt mig av detta? Jo åk aldrig mer någonstans ensam med Patsy innan den 7/10.

Skickat från min iPhone

3 kommentarer:

  1. Jag följer gärna med... men det kanske blir ännu mer stressande... Hihi!!! Scraproom är jag med på ... helt klart... Bara hör av dig... Kramar !!!

    SvaraRadera
  2. De mätte inte fel förra gången då? 3 storlekar låter ju sjukt :)

    SvaraRadera
  3. Ta de lugnt tinne stressa inte för mycket. Vad har hon i sko storlek / fia

    SvaraRadera