fredag 25 mars 2011

Våffel dagen !

Idag är de våffeldagen, men här har de inte blivit några :(
Trodde att vår "magsjuka" var över idag, men då börjar Patrice att gnälla igen och klaga över en ond mage. Och ikväll när vi satt och mös i soffan med pyjamas och välling, kom en ny kaskad spya :( så de här är en långlivad basilusk. Snacka om att jag har tvättat i tid och otid. Så nu ikväll har ja tröstat mig med att beställa två nya tröjor från BonPrix, de var billiga priser, men rätt dyr frakt och expeditions avgift. Men men allt som allt 300-nånting :)
Håll nu tummarna att min lilla tös ska vara frisk imorgon

2 kommentarer:

  1. Håller alla tummar jag kan uppbringa... Love you!!!!

    SvaraRadera
  2. synd jag inte viste de jag ska beställa en kläning därifrån men men hoppas verkligen ni snart är friska alla kram fia

    SvaraRadera