fredag 11 mars 2011

Nu vet jag.....

Ja nu vet jag varför man skaffar barn. Efter min och Patrice helt underbara väla runda. Vi började hos frisyrmakarna där Patrice blev klippt, hon satt så fint och tyst under hela klippningen som ett litet ljus. Sen gick vi till McDonalds för en hamburgare och lite dricka, även där satt hon fint och åt, folk tittade på oss och tänkte säkert : Åhh vilket snällt och väluppfostrat barn. Och jag satt stolt brevid :) efteråt gick vi bort till bokrean och köpte ett par böcker åt min solstråle. Sprang även på Tin som berättade massa skoj. En snabbis inom BR hann vi också med (för skojs skull) innan vi åkte hem till pappan som står i köket och gör baconlindad kyckling filé och nuddlar

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. Låter jätte mysigt men Patrice är snäll och väluppfostrad och klart du är stålt när dom vissar de extra mycket. Vad för skoj berättade Tin då :) kram från Fia och Albin

    SvaraRadera