söndag 12 april 2015

Vilket minne

Nu har jag imponerat på mig själv. Plockade fram resväskan och dammade av den. Har inte använt den på 9 år och jag hoppades på att jag skulle kunna googla fram hur man ändrar kodlås kombinationen eftersom jag inte har en susning om vilken kod som gäller. Men jag började klura lite och testade några koder och vips så öppnades låset :) gött som fan!! En grej mindre att tänka på. Och imorgon ska vi hämta ut våra pass. Kommer bli så underbart att få komma bort till lata dagar i sol och värme :)

Annars har det varit en lugn dag. Olivia ville inte dansa så vi tog det lungt i morse. Ramade in min Instagram tavla och åkte till simskolan med Patrice. Sen veckohandlade vi på väg hem. Lagat middag och plockat undan som vanligt. Snart är det lägg dags för imorgon ringer klockan 4.45 och en ny vecka i väveriet väntar. Undra vad tysken ska hitta på denna veckan att förstöra för oss med... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar