tisdag 13 mars 2012

Jaha

Idag har jag en glad och nöjd bebis. Och en tjurig och envis 3 åring, och allt tack vare en jävla vindruva. Och jag tänker inte heller ge mig. Hon tappade en druva på golvet, och jag bad henne plocka upp den, men ICKE!!! Så nu gnäller hon för att hon inte får fler druvor förrän hon plockat upp den på mattan.
Idag gick miss Olive och jag 6,5km och hittade några nya gator. När vi sen kom hem skulle jag försöka mig på att göra en ost, skinka och tomat omelett, men de såg mer ut som en spya. Gott va?

2 kommentarer:

  1. Ja nånting ser ut att ha gått snett med omeletten :)

    Vad söt (och stor) Olivia ser ut i stiolen! Fina kläder oxå.

    SvaraRadera
  2. Små söta bebisfötter är bland det bästa som finns!
    Jättefint foto i headern.

    Linda

    SvaraRadera