fredag 13 januari 2012

1 timme på familia

Jag och mina barn åkte till familia. Gick in på Lekia och skulle ha en present till Izabella. Patrice hittade ett lektält som hon genast skulle testa, Olivia smågnällde i vagnen. Men till slut hittade jag en present iallafall. Så vi gick vidare till Lindex där vi skulle köpa ett nytt regnställ eftersom de hon hade på dagis hade blivit för kort. Där inne bland alla kläder försvinner Patrice och hon svarar inte när jag kallar på henne. Men jag hittar henne vid prinsess klänningarna. Därefter gick vi till McDonalds för en liten lunch. När jag försöker lugna Olivia lite så tappar Patrice hela sin hamburgare på golvet. Det var bara att köpa en ny som hon skulle få äta när vi kommit hem. När alla äntligen är påklädda igen går vi ut i blåsten till bilen. Stoppar in barnen i bilen, och sen brakar helvetet loss!! Tur att barnen satt i bilen och inte hörde allt som kom ur min mun. Eftersom bakluckan inte gick att öppna. Jag provade nyckeln i alla lås, gick fram och tillbaka, ryckte i luckan och svor. Och det blåste så snoret blåste ur näsan och håret klibbade fast i det på kinden. Arg var jag, så jag nästan var beredd på att lämna barnvagnen på parkeringen. Men tillslut när Olivia skrek hysteriskt i bilen och Patrice försöker få min uppmärksamhet så gick luckjävlen upp, och vi kunde äntligen ta oss därifrån. Allt detta på en enda liten timme.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar