torsdag 22 december 2011

Älskade lilla monster

Har haft ett par jobbiga dygn här hemma. Olivia har varit extra gnällig och har sovit dåligt. Men nu tror jag att jag vet vad det beror på. Hon är nog lite förkyld. Brukar vakna och vara täppt i näsan, och nu när hon hade ätit och rapade, så kom det upp nåt gult slem. Kanske snor? Hoppas hon blir lite nöjdare nu, så jag slipper bära så mycket. Jag får snart lika långa armar som en apa.

Tycker min julkänsla har försvunnit :(
Blir kanske bättre nu när Patsy har gjort sin sista dagisdag för i år. Vem vet...
Men Raffe ska ju jobba hela julen, så det kommer väl att kännas som vilken vardag som helst....

2 kommentarer:

  1. Vad annorlunda hon ser ut på bilden, har hon förändrats så sen sist? Var är ni på julafton?

    SvaraRadera
  2. Ja tyvärr måste man jobba

    SvaraRadera