söndag 25 september 2011

Replokalen

Idag har vi varit i replokalen och kollar när Raffe spelade in trummorna på en låt. Och jävlar vilken aktion det blev på bebisen i magen, försökte skydda med en tjock tröja men de hjälpte inte. Det är ju 12 dagar kvar och jag har sagt att tidigast lördag släpper jag ut någon. Så Patsy och jag åkte och hälsade på morfar istället och passade på att gå på lekplatsen på flybjärsvägen. Och de tog på bådas krafter, jag är helt slut och hon somnade i bilen hem, sen fick vi inte henne i säng förrän kl 21.
Nu är de full rulle i magen igen :)
......men som sagt: Ingen kommer ut innan lördag, för har dem sagt oktober barn så ska de bli oktober barn!!!

2 kommentarer:

  1. Kniiiip, kniiip.... Vi har ju ingen som fyller år i oktober och det hade varit så trevligt att få ett kalas att gå på i Oktober oxå...Skönt att inte bara mitt barn trotsar.... Ha det bäst!!! Love ya!!

    SvaraRadera
  2. Fast lördag känner vi redan en som fyller år, så knip lite till. Nästa vecka är ju jag ledig då ska vi ju fika! Själv vill jag gärna vara ledig en vecka, men då hamnar jag på 10:e och det är ju Jonas födelsedag så jag kniper gärna lite till. Dessutom är jag inte alls sugen på att föda..

    SvaraRadera