onsdag 26 januari 2011

Patrice 2 år!!

Idag blir Patrice 2 år och hon har blivit ordentligt firad, först på dagis och när vi kom hem, kom mormor & morfar och dem hade med sig en liten cykel och en hembakade kaka med vaniljvisp . Sen fick hon även presenter av oss, de blev hur mycket som helst (fördelen av att vara ensam barn) hon fick en Ruschkana, en film, en bok, ett puzzel, tuchpennor och block, kläder, sängkläder och en bondgård. På lördag blir de ett riktigt kalas för kusiner och kompisar och deras föräldrar. Ska bli skoj!
Tänk att min lilla 1900 gramare har blivit en 11 kilos klump på 2 år.
Glömmer aldrig att Karro inte trodde mig när ja ringde och berättade att hon var född :) hon ska egentligen inte fylla år förrän i mars ju :) haha vilka vändningar livet tar sig...

2 kommentarer:

  1. Jag var inte förberedd på att bli moster i Januari... jag hade ju siktat på Mars.. Sen blir man ju orolig att nått ska gå galet oxå... Men allt gick toppen och jag blev moster till världens bästa Patsy... Vi ses på lördag.... Kramar i massor...

    SvaraRadera
  2. Åh det ser ju ut som en sån pingvincykel som Elvira har!

    Jag trodde inte heller dig, trodde det var ett skämt när jag fick ett sms där det stod att ni fått en flicka. Sen kom jag på att sånt skämtar man nog inte om :)

    SvaraRadera