tisdag 28 december 2010

Vilken skitdag!!!

Eller rättar sagt Vilket skit år!
Detta har varit ett riktigt oturs år, iallafall dem sista 6 månaderna :(
Har inte lust att gå in på detaljer här, inför hela världen.
Men idag har hela min familj snorat och hostat och varit allmänt slöa, så då tänkte jag att jag skulle rädda dagen genom att köra till Oj och köpa nåt gott till middag (de ska bli tacopaj). Men på väg till affären stannade farbror polis mig och berättade att jag kört för fort, vilket kostade mig 2000kr och hade de gått 2km/h fortare hade jag fått ta bussen till jobb den närmaste tiden och jag körde bara i 40km/h !!!!!!
IDIOTER!!!!

.... fast ja vet att dem bara gör sitt jobb (så de behöver ni inte anmärka om)

Nu ska jag sätta mig med en stor ask choklad och sura i en hörna.....

1 kommentar:

  1. Stackare... Men vilken tur att det snart är ett nytt år med nya möjligheter... Det är sura pengar, men sånt är livet... Jag fick ju parkeringsböter utanför jobb... oxå jävligt surt... Ha det toppen... hoppas vi snart har snorat klart så vi kan leka igen... Kramar i massor

    SvaraRadera