måndag 5 juli 2010

Semester Måndag!

Idag har Raffe börjat tvätta vårt hus inför målningen, drygt men de kommer nog bli skitsnyggt när de blir klart, gillar nästan de mintgröna nu när de e rent (bara skämtade)
Nä Raffe har ju grejat här hemma så då försökte jag o Patrice att hålla oss undan. Vi började med att promenera in i byn o köpte frallor, efter frukosten körde vi till Väla, skulle höra på Telia vad jag ska göra med min mobil, han tyckte att jag ska ta de med mitt försäkringsbolag, så de får bli morgondagens projekt. Sen gick vi bort på Polarn o Pyret o köpte en fin sommarklänning på rean 50%, Me like! Avlsutade väla rundan med en glass.
När vi åter var hemma så sov Snäckan i sin vagn ett slag och jag passade på att sola.
Vid 17 tiden kom Jennie, Jonas & Elvira hit och badade lite i poolen, sen käkade vi grillade hamburgare och avslutade med att se på Ölandsfilmen.
Så jag får väl säga att de har varit en bra dag, så här i semester tider och allt :)Bilden är från Öland

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar